خانه / برنامه دانا / نگارش ۲۵٫۸ دانا متوسطه دوره دوم (۹۹۰۳۰۸)

نگارش ۲۵٫۸ دانا متوسطه دوره دوم (۹۹۰۳۰۸)

نگارش ۲۵٫۸ دانا متوسطه دوره دوم (۹۹۰۳۰۸)    با تغییرات زیر قابل دریافت می باشد.

  • آخرین تغییرات در ارسال اطلاعات به فاینال

نکته : بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزرسانی محتوای دروس از منابع داخلی سیستم دانا دربخش دوم سیستم را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری ویکبار بعداز بروزآوری از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید

دانلود نگارش جدید برنامه دانا متوسطه دوره دوم  لینک۱

درباره ی مديريت

همچنین ببینید

نگارش ۳۰٫۱ دانا متوسطه دوره دوم (۱۴۰۱۱۰۱۹)

نگارش ۳۰٫۱ دانا متوسطه دوره دوم (۱۴۰۱۱۰۱۹)   با تغییرات زیر قابل دریافت می باشد. نگارش ...

۴ دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    ببخشید در خصوص موردی خواستم از شما راهنمایی بگیرم.
    در طول دوره ۱۱ ساله حضور در نظام آموزش و پرورش، به غیر از دو سال تماما در پست شغلی هنرآموز مقطع متوسطه مشغول به خدمت بوده ام. البته در این حین به مدت ۲ سال(شهریور۹۲ تا۹۴) در پست شغلی معاون احرایی هنرستان روزانه و بزرگسال کاردانش فعالیت داشتم. در این برهه دو ساله تقریبا تمام امور از قبیل انتخاب واحد، ثبت انتخاب واحد، دانش آموزان، صدور کارنامه، دفاتر آمار، دفاتر ریزنمرات، دفتر فارغ التحصیلان، سناد، دانا، دریافت بخشنامه ها، تایپ و پاسخ نامه ها و استعلامات را بایستی به تنهایی انجام میدادم. البته در این مدت علارغم فشار کاری زیاد، هیچ گاه نارضایتی و ناتوانی و تنش های خاصی رخ نداد.
    حالا بعد از گذر چند سال، مدیر هنرستان محل خدمت م که اخیرا مدرسه از راه دور تاسیس کرده اند، پیشنهاد شان این است مسئولیت معاون اجرایی مدرسه را به بنده محول نمایند و البته خیلی هم مصر هستند. هنوز ارائه نگارش های مختلف سیستم دانا و مشکلات ثبت سوابق با سی دی و رمز انتقال را بخاطر دارم. قطعا طی گذر پنج سال از آن زمان تغییرات متعدد و مختلفی رخ داده و به ایشان هم گفتم که طی این چند سال فاصله، فقط در هنرستان و دانشگاه علمی کاربردی تدریس کرده ام و اصلا حتی نمیدانم در این سال هاچه تغییر و تحولاتی در سیستم های اتوماسیونی مدارس رخ داده. حتی وقتی خبر ثبت نمرات در سامانه سناد را یکی از همکاران مطرح کردند برایم خیلی عجیب بود.
    سخن را بیش از این طول ندهم، به نظر شما با چنین شرایطی اصلا میتوان مجدد به این جایگاه وارد شد؟ هرچند پذیرش هر مسئولیت جدیدی به مدت زمان خاصی برای آداپته شدن نیاز دارد و مدیر وموسس و مسئولین منطقه نیز بر این مسئله واقف هستند.
    لطفا با توجه به تجارب و دانش های ارزشمندتان در این زمینه، اگر امکان دارد راهنمایی غرمایید/ با سپاس

    • با سلام
      با ایجاد سامانه امین و سناد و محدود شدن برنامه دانا , شما باید با فعالیت هایی که در این دو سامانه انجام می شود اشنا شوید. یقینا اگر مهارت سیستمی و آشنایی با ایین نامه های جدید داشته باشید با پیگیری بخشنامه ها و رفع اشکال توسط اداره و سایر همکاران خیلی سریع می توانید مجددا امور اجرایی مدرسه را به نحو احسن انجام دهید.

  2. علیرضاادیب

    سلام.نگارش داناتاریخ اعتبارش تمام شده۲۵۰۸نگارش متوسطه دوم
    خطای۲۵میده بازچه خاکی سرمون کنیم نه
    الان چی وکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *