خانه / برنامه هاي کاربردي / ابزارک ویندوز ( نگارش ۸ )

ابزارک ویندوز ( نگارش ۸ )

ابزارک ویندوز رهنمود ( نگارش ۸ )  جهت استفاده کاربران عزیز آماده گردید:

تغییراتی که در نگارش ۸ ایجاد شده:

۱_ اضافه شدن قسمت دانلود ویندوز سون نسخه ۲۰۰۹ (بدون آپدیت) مخصوص برنامه های دانش آموزی

ویندوزسون با کارایی بسیار مناسب نسبت به رقبای خود و هم چنین قابلیت تطبیق پذیری با اکثریت نرم افزارها و … ، باعث شده تا هنوز در میان اکثریت کاربران محبوبیت خود را داشته باشد. با به روز شدن سخت افزاری کامپیوترها و لپ تاپ ها , نصب ویندوز اکس پی و فعالسازی درایورهای مورد نیاز با مشکلاتی مواجه شده است. برای اجرای سیستم های دانش آموزی توصیفی,متوسطه اول و دانا در محیط ویندوز سون , باید نسخه  ویندوز سون ۳۲ بیت  قدیمی که آپدیت نشده است استفاده نمایید. از طریق این ابزارک می توانید ویندوزسون نسخه ۲۰۰۹ را در هشت قسمت دانلود کنیدهفت قسمت  ۵۰۰ مگابایت و قسمت هشتم ۱مگابایت. پس ازینکه تمام قسمت ها دانلود شد بر روی یک قسمت راست کلیک کرده و extract to  را کلیک کنید. از فایل های فشرده یک فایل با نام win7_10_1.iso ساخته می شود.با انتخاب win7  در لیست قسمت های دانلود می توانید فایل win7_10_1.iso با حجم ۳٫۷۵ گیگابایت را یکجا دانلود کنید.

فایل iso  را با نرم افزارnero یا iso burner  باز کرده و سپس بر روی یک سی دی / دی وی دی خام رایت کنید. در صو رتی که سیستم شما فاقد cd/dvd  است با استفاده از نرم افزار Rufus  فایل iso را  به صورت بوتیبل بر روی فلش خود کپی کنید. توجه داشته باشید هنگام کار با نرم افزار Rufus محتویات فلش مموری شما کاملا حذف می شود.

ویندوز را نصب کنید.

برای فعالسازی ویندوز , با راست کلیک بر روی Crack.exe برنامه لودر را اجرا کنید.پس از انتخاب نوع ویندوز , بر روی install certificate and serial و  install  کلیک کرده صبر کنید تا فرایند نصب کامل شود سپس ویندوز را ری استارت نمایید.


۲_ قابلیت حذف محتویات تمپ ویندوز و آپدیت های ویندوز فقط با یک کلیک و فعال کردن پرینتر متصل با کابل یو اس بی برای برنامه های تحت داس در قسمت تنظیمات برنامه

وجود فایل ها و فولدرهای زیاد در پوشه تمپ ویندوز و خصوصا آپدیت های نصب شده در ویندوزسون باعث ایجاد اختلالاتی در عملکرد برنامه های دانش آموزی می شود. در این قسمت به راحتی می توانید محتویات تمپ ویندوز را خالی کنید و آپدیت های ویندوز را حذف کنید.( رفع  خطای xenocode postbuild ) اجرای این فرایندها با نواراجرای عملکرد نمایش داده می شود. این فرایند بسته به تعداد آپدیت های نصب شده در ویندوز ممکن است از چند دقیقه تا بیشتر از یک ساعت طول بکشد.

توصیه می گردد در حین اجرای این دو فرایند هیچ عملی انجام ندهید.

۳_ اضافه شدن لیست نمرات سالانه خرداد و شهریور دانش آموزان متوسطه اول  و تهیه نمودار نمرات دروس برای نیمسال اول و دوم

برای اجرای این قسمت : ۱_ باید برنامه office نصب باشد.   ۲_ رمز ورود به برنامه دانا لازم است

یادآوری: * رفع خطای blocked access to statement ‘openrowset/opendatasource’ در هنگام ساخت فایل اکسل 

با این قابلیت می توانید اطلاعات مربوط به دروس  و دانش آموزان  را در فایل اکسل تولید شده مشاهده نموده و با استفاده از چند فرمول ساده , انواع مختلفی از آمارو نمودارها را تهیه نمایید.

لیست نمرات دانش آموزان:

نمودار مربوط به نمرات مستمر وکتبی دروس

۴_ اضافه شدن شرایط سنی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ در قسمت محاسبه سن

اگر قبلا از ابزارک استفاده می کردید برای اجرای نگارش ۸  نیازی به دریافت کد فعالسازی جدید  نیست!

اگر از نگارش قبلی این ابزارک استفاده می کنید ( نگارش ۷) بر روی کلید قرمز پایین برنامه با نماد سطل زباله کلیک کنید.برنامه بسته شده و با ری استارت ویندوز فایل اجرایی نیز حذف می گردد. اگر در سیستم شما نگارش های قدیمی تر وجود دارد می توانید فایل اجرایی ابزارک به نام Mahyar System Gadget.exe را از سیستم حذف کرده و شورتکات برنامه را از پوشه Startup حذف نمایید. بعضی از برنامه ها که با شروع به کار ویندوز , اجرا می شوند باعث کندی کار سیستم می شوند که با حذف شورتکات این برنامه ها می توانید از اجرای خودکار آنها همزمان با شروع به کار ویندوز جلوگیری نمایید.

نصب و فعالسازی ابزارک:

فایل نگارش جدید ابزارک ویندوز ( نگارش ۸ )  را از لینک های زیر دانلود و اجرا نمایید.

دانلود ابزارک ویندوز رهنمود ( نگارش ۸) | حجم فایل ۱٫۷ مگابایت | نوع فایل exe
دانلود ابزارک ویندوز رهنمود ( نگارش ۸) | حجم فایل ۱٫۶۵ مگابایت | نوع فایل rar

درصورتیکه تا کنون از این ابزارک استفاده نکرده اید برنامه را از لینک بالا دانلود کرده و پس از اجرا روی کلید امکانات ( آیکن چرخ دنده) کلیک کنید.کد کاربری تعریف شده برای شما نشان داده می شود.این کد کاربری را در هنگام خرید آنلاین در کادر مورد نظر وارد کنید.

یادآوری: در ویندوز سون حتما برنامه را با   run as administrator   اجرا کنید.برای اینکه همیشه برنامه با این قابلیت اجرا شود مسیر زیر را انجام دهید:

راست کلیک روی آیکن برنامه => Compatibility    <=  properties   =>  گزینه Run this program as an administrator  را تیک زده و ok کنید.


پرداخت هزینه آنلاین:

*********  اینجا را کلیک کنید  *********

راهنمای خرید اینترنتی با کارتهای بانکی ۱

راهنمای خرید اینترنتی با کارتهای بانکی ۲

(در هنگام خرید اینتزنتی به علامت نماد اعتماد الکترونیکی سایت دقت نمایید.برای مثال این نماد در پایین  سایت قابل مشاهده است

شماره رسید پرداخت را یادداشت نمایید و به همراه  کد کاربری ( ۸ کاراکتر ) تعریف شده در ابزارک  ,  به شماره   ۰۹۳۸۱۰۷۲۰۰۵(صرفا جهت ارسال و دریافت پیامک!)   اس ام اس کرده و یا به rahnamod.ir@gmail.com ایمیل نمایید.

روش دوم:با استفاده از دستگاه های خود پرداز (ATM) بانک ها در معابر، می توانید از کارت بانکی عضو شتاب خود (مانند کارت های بانک ملی، صادرات، پارسیان و…) و یا درگاههای خدمات اینترنتی بانک ها مبلغ ۳۰۰۰ تومان را به شماره کارت

 ۶۰۳۷-۹۹۷۳-۳۹۱۷-۱۵۴۹

بنام “نعمتی” نزد بانک “ملی” منتقل نمایید.

دریافت کد فعالسازی:

الف) از طریق اس ام اس:

شماره کارت بانکی و یا شماره رسید پرداخت  به همراه  کد کاربری ( ۸ کاراکتر ) موجود در ابزارک  به شماره   ۰۹۳۸۱۰۷۲۰۰۵(صرفا جهت ارسال و دریافت پیامک!)   اس ام اس نمایید. کد فعالسازی برنامه به همان شماره همراه شما ارسال خواهد شد. دریافت اس ام اس حاوی کد فعالسازی ممکن است با کمی تاخیر انجام شود.

ب)از طریق ایمیل:

شماره کارت بانکی و یا شماره رسید پرداخت به همراه  کد کاربری( ۸ کاراکتر ) موجود در ابزارک , به rahnamod.ir@gmail.com ایمیل نمایید. کد فعالسازی برنامه به همان ایمیل شما ارسال خواهد شد. دریافت ایمیل  حاوی کد فعالسازی ممکن است با کمی تاخیر انجام شود.

پس از دریافت کد فعالسازی آن را دقیقا در کادر مورد نظر موجود در ابزارک وارد و روی تایید کلیک نمایید. کد فعالسازی را نزد خود نگهداری نمایید.( پیشنهاد می گردد ایمیل یا اس ام اس حاوی کد فعالسازی را حذف ننمایید.)

دقت نمایید که این ابزارک برای هر کاربر ویندوز ( user account ) یک کد کاربری جدید می سازد و باید جداگانه آن را فعال کرد.
اکیدا !!! توصیه می شود که ابتدا ازکارایی سیستم , ویندوز و کاربری خود اطمینان پیدا کرده و سپس برای فعال سازی ابزارک اقدام نمایید. کد فعالسازی برای هر شماره رسید فقط یکبار صادر می گردد.

شماره شناسنامه  نرم افزار در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال:

۸-۱۷۵۰۶-۰۴۶۳۴۰

برای مشاهده لیست آثار دارای مجوز مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کلیک کنید.

مشاهده امکانات نگارش  ۳  و نگارش۳٫۱ 

نگارش ۵

نگارش ۶

نگارش ۷

در کلیپ زیر کاربرد این ابزارک نمایش داده می شود:

درباره ی مديريت

۱۳ دیدگاه

  1. سلام خدمت شما
    نرم افزارهای مدارس بر روی ویندوز ۱۰ و ۸ تست شده و با موفقیت نصب می شود در صورت راهنمایی ایمیل بزنید

    • با سلام
      در صورت امکان مطالب لازم جهت استفاده همکاران را به rahnamod.ir@gmail.com ایمیل نمایید تا به نام خودتان در سایت منتشر شود.
      با تشکر

    • عارف امینی

      باسلام
      همکارگرامی بنده امینی هستم از سنندج معاون احرایی هستم
      خواستم ببینم به چه روشی سیستم مدارس رو روی ویندوزهای ۸ و۱۰ نصب واجرا کردید
      درصورت امکان راهنمایی فرمائید
      ممنون

  2. اسلام خدمت استادگرامی ابزارک قبلی روی سیستم نصب بود دوباره ابزارک ۸راخریداری کردم الان روی گزینه نصب نگارش روی ابزارک کلیک میکنم خطای ناموفق میدهد لطفا راهنمایی فرمایید باتشکر

  3. حاجی زاده

    سلام زمانی که میخوام از ابزارک ویندوز گزارشات آماری بگیرم با خطای run time error 9 مواجه میشم لطفا جهت رفع خطا راهنمایی بفرمایید

  4. سلام . من این ابزارک را خریداری کردم . اما متاسفانه وقتی می خوام ویندوز ۷ نسخه ۲۰۰۹ را دانلود کنم بهم اجازه نمیده و هیچ درصدی از دانلود طی نمیشه . لطفا راهنمایی کنید .

    • با سلام
      مراحل را به ترتیب انجام دهید: اول مشخص کردن محل ذخیره فایل دوم انتخاب قسمت مورد نظر و سوم شروع دانلود.
      اگر در ویندوز ۷ به بالا ابزارک را اجرا می کنید با run as administrator برنامه را باز کنید.
      اگر باز هم مشکل شما حل نشد به rahanamod.ir@gmail.com ایمیل بزنید تا لینک دانلود برای شما ایمیل شود
      موفق و موید باشید.

  5. با سلام برنامه دانای ما سال جدید رو شروع نمیکنه نگارش هم جدیده ۱۱٫۳۷ می باشد چکار کنیم

    • با سلام
      باید سال قبل را ببندید. اگر وضعیت دانش آموزان ناپایدار است یکبار کارنامه سالیانه را اجرا کنید ولی پرینت ننمایید.
      بعد از بروزآوری پایگاه می توانید سال قبل را بسته و سال جدید را شروع نمایید.

  6. فرهاد راشدی

    باسلام.ابزارک ۸ رودانلود واجرا میکنم.وقتی روگزینه امکانات کلیک میکنم دوباره پیام میده بروز رسانی کنم و ابزارک ۸ رو دریافت کنم.مشکل چیه؟
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *