خانه / آيين نامه , دستورالعمل و اطلاعيه / آخرین تغییرات موجود در نگارش ۱۳٫۱ دانا متوسطه(۹۳/۱۲/۰۴)

آخرین تغییرات موجود در نگارش ۱۳٫۱ دانا متوسطه(۹۳/۱۲/۰۴)

نگارش۱۳٫۱ دانا متوسطه(۹۳/۱۲/۰۴) با تغییرات زیر قابل دریافت می باشد:

رفع مشکلات گزارش شده در نگارش قبل….در این نگارش بیشتر مشکلات مدارس آموزش از راه دور اصلاح شده …

آخرین تغییرات مدارس آموزش از راه دور:

در این نگارش امکان تبدیل اطلاعات وارد شده در سیستم فراآموز به این سیستم برای مدارس آموزش از راه دور فراهم شده است…برای این منظور طبق دستورالعملی که به همراه برنامه تبدیل سوابق در سایت پژوهش قرار داده شده است عمل نموده و فایل خروجی را به صورت زیر دریافت نمایید:

در بخش “عملیات جانبی” بخش “تسهیلات” بخش “دریافت مشخصات آموزشگاه ها از بکفا یا سیستم متمرکز استانی ” وارد شوید .

در این بخش پس از مشخص کردن مسیر فایل تولید شده از برنامه جانبی ReadData تیک مربوط به بند ” دریافت از ارسال های جدید” را بزنید و سپس کلید “بررسی اولیه” را فشار دهید . با این کار سوابق موجود در این فایل به سیستم دانا تغذیه خواهد شد .

نکته  :بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

دانلود نگارش جدید برنامه دانا متوسطه لینک ۱

 دانلود برنامه ReadData و فایل راهنمای انتقال سوابق به برنامه دانا

 

درباره ی مديريت

همچنین ببینید

فرایند تطبیق سوابق تحصیلی به نظام آموزشی جدید

برای تطبیق سوابق تحصیلی از نظام های آموزشی قبلی به نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ باید ...

۱۵ دیدگاه

  1. مهدي ترابيان بادي

    با تشکر از شما. در پناه حق پیروز باشید.

  2. با تشکر موفق وموید باشید!!!

  3. ممنون , خسته نباشید

  4. با سلام و تحیت
    با توجه به اینکه اخذ درس مبانی و کاربرد رایانه برای دانش آموزان مقطع کاردانش غیر حضوری مطابق دستورالعمل ارسالی وزارت آمورش و پرورش غیر مجاز می باشد و نیز توجه به این مهم که این درس برای برخی رشته ها از جمله رشته های مانند برق صنعتی کد ۹۹۵۸ جزو دروس اصلی رشته بوده و امکان جایگزینی آن در سیستم دانا با دروس دیگر وجود ندارد لطفا راهنمایی فرمایید چگونه بایستی دانش آموزان غیر حضوری رشته های مذکور را در سیستم دانا از این درس معاف نمود؟
    متاسفانه در هیچ یک از نگارش ها به این مهم توجه نشده و مسیولین امتحانات و فناوری ادارات نیز در این چنین مواردی اطلاعات فراتر از معاونین اجرایی و متصدیان رایانه مدارس ندارندو صرفا اجرای بخشنامه عدم ارایه درس مبانی و کاربرد رایانه برای دانش آموزان غیر حضوری را مد نظر دارند.
    ممنون میشوم اگر همکاران مطلع می باشند راهنمایی فرمایند چراکه در سیستم دانا نه امکان معاف نمودن دانش آموز غیر حضوری از این درس وجود دارد و نه امکان جایگازینی آن با درس دیگر و فقط میتوان این درس را در قسمت دروس مازاد مشاهده مشخصات و پرونده دانش آموز مازاد ثبت نمود و مشخص هم نشده که آیا مازاد اعلام نمودن این درس برای دانش آموز از نظر قوانین مجاز می باشد یا خیر؟
    با سپاس قبلی

    • با سلام و عرض خسته نباشید.
      لطفا اگر مقدور هست شماره و تاریخ دستوالعمل را بفرستین.
      برای ثبت دروس تطبیقی و معاف باید از طریق سامانه اسکول و با کاربری مسئول مقطع متوسطه دوره دوم اقدام نمایید. لیست دروس را به مسئول مربوطه داده تا در سامانه ثبت نمایند .سپس شما با رمز سامانه اسکول خودتان در برنامه دانا گزینه مشخصات و پرونده دانش آموز دریافت نمایید.
      موفق و موید باشید.

      • با سلام و احترام
        بخشنامه شماره ۴۴۰/۵۹۳۳۸/۵۰ به تاریخ ۸۸/۱۱/۱۸ از سوی معاونت آموزش متوسطه

        • با سلام
          مطابق بخشنامه فوق دانش آموز بزرگسال مجاز به انتخاب واحد دروس مبانی و کاربرد رایانه و آزمایشگاه اندازه گیری الکتریکی نبوده و به جای این دروس باید دروس جایگزین جدول پیوست را انتخاب واحد نماید. برای این دانش آموزان دروس مبانی و کاربرد رایانه و آزمایشگاه اندازه گیری الکتریکی توسط مسئول مقطع متوسطه دوره دوم در سایت اسکول معاف درج شده و توسط مسئول سیستم مدرسه در برنامه دانا دریافت می شود.
          موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *