خانه / آيين نامه , دستورالعمل و اطلاعيه / خطا در دریافت نگارش جدید از طریق هلپر

خطا در دریافت نگارش جدید از طریق هلپر

دریافت نگارش جدید از طریق برنامه هلپر و برقراری ارتباط با سایت school.medu.ir تا اطلاع ثانوی مقدور نمی باشد.

 

درباره ی مديريت

همچنین ببینید

فرایند تطبیق سوابق تحصیلی به نظام آموزشی جدید

برای تطبیق سوابق تحصیلی از نظام های آموزشی قبلی به نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ باید ...

۸ دیدگاه

  1. با سلام مسوول منطقه از چه قسمتی دروس تطبیق با نمره یا بدون نمره را در سامانه school تعریف کند لطفا اگر مقدور است به صورت تصویری تو ضیح دهید ممنون میشم

    • با سلام.مسئول سامانه school باید کاربری با عنوان مسئول مقطع متوسطه دوره دوم تعریف کند. مسئول مقطع با کاربری خود می تواند کد دانش آموز را وارد کرده و دروس تطبیق را( با نمره یا بدون نمره ) تعریف نماید.
      در صورت راه اندازی مجدد سایت school!!! در اسرع وقت مطلبی در ابن باره خواهم نوشت.

  2. مثلا اگر یک دانش آموز برای انتقال سوابق به مدرسه مراجعه کند آیا باید اطلاعات کل مدرسه را به سامانه ارسال کنیم یا اطلاعات همان یک دانش آموزلطفا بطور کامل توضیح دهید

    • بهتر است که اطلاعات کل دانش آموزان ارسال شود چون وجود سوابق دانش آموزان در سامانه school علاوه بر انتقال دانش آموز در گرفتن گزارش اهمیت زیادی دارد.

  3. علیرضا مهدوی

    سلام برهمه
    من برای شروع سال در مدرسه بزرگسال با مشکل( نمیتوان در مدرسه روزانه دوره بزرگسال باز کرد)میده راهنمایی کنید

    • با سلام .احتمالا در مشخصات کد مدرسه شما مدرسه روزانه قید شده . برای بررسی این موضوع در جداول ثابت سیستم مشخصات آموزشگاه رو مشاهده کنید.یا کد مدرسه رو برام بفرستین تا بررسی کنم.

  4. عبدالرزاق دیلمی

    با سلام . برای شروع دوره تابستانه روزانه با پیام خطای نمی توان در مدرسه بزرگسال دوره روزانه شروع نمود مواجه میشوم. کد مدرسه ۹۵۰۸۴۸۹۸ می باشد. خواهشمندست بررسی بفرمایید.

    • با سلام
      اگر در منوی تسهیلات,نمایش جداول ثابت , گزینه جدول مشخصات آموزشگاه ها را اجرا کرده و این کد را بررسی نمایید مشاهده می کنید که برای این کد مدل مدرسه متفرقه ثبت شده و به عنوان مدرسه بزرگسال شناخته می شود و نمی توانید دوره روزانه را باز کنید. ویا باید دوره تابستان بزرگسال را شروع کنید و یا برای اصلاح مشخصات کد به واحد فناوری اطلاع دهید.
      موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *