خانه / برنامه راهنمايي (متوسطه اول) / نگارش ۷٫۴ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) ۰۹/ ۰۴/ ۱۳۹۴

نگارش ۷٫۴ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) ۰۹/ ۰۴/ ۱۳۹۴

نگارش ۷٫۴ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه)۰۹/ ۰۴ / ۱۳۹۴ آماده دریافت می باشد.

نکته :بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

دانلود نگارش جدید برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) لینک۱

دانلود نگارش جدید برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) لینک۲

 

درباره ی مديريت

همچنین ببینید

نگارش ۱۱٫۸ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) ۱۴۰۰۰۴۰۹

نگارش ۱۱٫۸ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) ۱۴۰۰۰۴۰۹ آماده دریافت می باشد.   نکته : بعد از ...

۸ دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما میخواستم بدانم در برنامه راهنمایی گزینه نقل وانتقالات دانش آموزان به چه صورت میباشد چون در آخرین نگارش که نصب کردم چنین گزینه ای را ندارد.

    • با سلام و احترام
      در برنامه راهنمایی نگارش ۷٫۴ در منوی نقل و انتقال اطلاعات گزینه نقل و انتقال دانش آموزان به آموزشگاه دیگر وجود داشته و می توانید استفاده نمایید.

    • باعرض سلام وخسته نباشید در برنامه دانا برای چاپ کارنامه دانش آموزان فارغ التحصیلی با پیغام چنین دانش آموزی در این سال ودوره یافت نشد مواجه می شوم مشکل از چیست لازم بذکراست که دانش آموز فارغ التحصیلی در این سال دارم.

      • با سلام و احترام
        دانش آموزان شما فارغ التحصیل تایید شده هستند و امکان چاپ کارنامه فارغ التحصیلی برای آنها وجود ندارد.در صورت لزوم در قسمت پرونده دانش آموزان مجدد آنها را فعال نموده و فرایند فارغ التحصیلی را انجام دهید.پس از گرفتن گزارش فارغ التحصیلان می توانید کارنامه فارغ التحصیلی را بگیرید.
        موفق باشید.

  2. رضا رحماني

    باعرض سلام وخسته نباشید مجدد ببخشید اشتباها من سوالم درمورد برنامه دبیرستان دانا بود اگرلطف کنید جواب من را بدهید ممنون میشوم

    • با سلام و عرض خسته نباشید.
      در هنگام ورود به برنامه دانا حتما!!! شناسه کاربری و رمز ورود به سایت school.medu.ir مربوط به همین کد آموزشگاه را وارد نمایید.
      (کاربری و رمز را از مسئول سیستم منطقه دریافت نمایید.)
      پس از ورود به برنامه در منوی نقل و انتقال سروری گزینه نقل و انتقال دانش آموزان وجود دارد.
      موفق و موید باشید

  3. سلام باز هم در نگارش ۷٫۴ مشکل سال ۹۴-۹۳ هنوذ حل نشده است در سیستم راهنمایی به محض اینکه سیستم بروز آوری میکنیم سال ۹۴-۹۳ کلا ناپدید میشود و بدون اینکه سیستم بروزآوری کنیم سال ۹۴-۹۳ هست فقط با بروز آوری سال ناپدید میشود مشکل از کجاست راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *