خانه / برنامه هاي کاربردي / تقویم رومیزی رهنمود

تقویم رومیزی رهنمود

rhm

ابزاری مناسب جهت استفاده همکاران محترم مسئولین سیستم های دانش آموزی.

این برنامه یک ابزارک ساده با حجم بسیار کم است (حدودا ۷۰۰ کیلو بایت) که پس از نصب همزمان با شروع به کار ویندوز اجرا شده و در گوشه بالا سمت راست دسکتاپ قرار میگیرد.

تاریخ شمسی  و تاریخ میلادی و ساعت سیستم شما را نشان داده اما کاربری اختصاصی آن در منوی امکانات در نظر گرفته شده است که با کلیک کردن روی آن می توانید آخرین شماره نگارش سیستم های دانش آموزی ” توصیفی , راهنمایی , متوسطه و پیش دانشگاهی ” را ببینید. و در صورت نیاز با کلیک بر روی هر کدام آن را دانلود نمایید. این کار توسط برنامه و از طریق اتصال به اینترنت انجام می گیرد پس باید کامپیوتر شما به اینترنت متصل بوده و سرعت دانلود و دریافت اطلاعات بستگی به سرعت اینترنت شما دارد.یکی دیگر از ابزارها گزینه تخلیه پوشه تمپ ویندوز است روشهای متفاوتی برای این کار وجود دارد اما این برنامه این امکان را همیشه در اختیار شما قرار داده و با کلیک بر روی ” تخلیه تمپ ”  کلیه محتویات این پوشه حذف می شود .برای دریافت نتیجه بهتر کلیه برنامه ها خصوصا برنامه دانش آموزی و برنامه هلپر بسته باشد. این عمل باعث می شود بعضی از فایل های بلا استفاده موجود در پوشه تمپ ویندوز که گاها باعث بروز خطای ” کد ناشناخته ” مدرسه و یا عدم نمایش بعضی گزارشات می شود حذف گردند. ضمنا این پوشه مورد استفاده برخی بد افزارها و ویروس ها قرار می گیرد که با کمک یک آنتی ویروس قوی و این ابزار می توان آنها را ریشه کن نمود.منوی بعدی تقویم سال ۹۳ بوده که بعضی کاربران  به صورت فایل عکس در پشت زمینه دسکتاپ قرار می دهند اما به دلیل شلوغ شدن صفحه دسکتاپ , تقویم کلیه ماه های سال در این قسمت قرار داده شده است . در منوی ملاحظات هم به برخی نکات مهم در رابطه با سیستم های دانش آموزی و معرفی سایت های مهم اشاره شده است که ان شالله در آینده ای نزدیک کلیه این قسمت ها بروزآوری خواهد شد.

طریقه نصب:

۱_ نصب Adobe Air

این ابزارک با برنامه Adobe Flash طراحی شده است. قبل از نصب حتما برنامه Adobe Air را از اینجا دانلود  کرده و نصب نمایید.این کار به راحتی انجام می گیرد.لازم به ذکر است که نصب این برنامه مانند Flash Player و Adobe Rader برای هر ویندوز یک بار کافی بوده و در صورت وجود نگارش جدیدتر برنامه آپگرید می شود.

۲_ نصب ابزارک

فایل فشرده  rahnamod1.rar  را از  اینجا دانلود  کرده و توسط برنامه winrar باز کنید.فایل rahnamod1.exe  اجرا کرده و محل نصب برنامه را انتخاب و مراحل نصب را ادامه دهید.

برای جابه جا کردن پنجره برنامه می توانید با گرفتن حاشیه کمرنگ آنرا جابه جا کنید.

موفق و موید باشد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

درباره ی مديريت

همچنین ببینید

ابزارک ویندوز ( نگارش ۸ )

ابزارک ویندوز رهنمود ( نگارش ۸ )  جهت استفاده کاربران عزیز آماده گردید: تغییراتی که ...

۸ دیدگاه

  1. برنامه بسیار خوبی هست .
    خسته نباشید

  2. با سلام
    اجرای این برنامه در سرعت ویندوز تاثیر نداره؟

    • با سلام
      حجم فایل اجرایی این ابزارک در حدود ۶۰ کیلو بایت است که بادر نظر گرفتن نحوه اجرای ان در حالت عادی تاثیری در سرعت ویندوز ندارد.

  3. سلام
    برای اینکه همزمان با ویندوز اجرا نشه چیکار کنم؟

  4. برنامه خیلی خوبیه . دیگه نیازی نیست مدام هلپر رو باز کنیم و چک کنیم که نگارش جدید اومده یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *