خانه / آيين نامه , دستورالعمل و اطلاعيه / خطا در سازمان بندی برنامه دانا نگارش ۱۲٫۳

خطا در سازمان بندی برنامه دانا نگارش ۱۲٫۳

با نگارش ۱۲٫۳ برنامه دانا در منوی “سازمان دهی و ثبت نام” در قسمت “مشخصات کلاس ها” پس از مشاهده مشخصات کلاس و برنامه هفتگی روی تایید کلیک نکنید!!! برای خروج کلید لغو یا علامت ضربدر گوشه پنجره را بزنید.

درصورت تایید مشخصات کلاس کلیه درس گروه های تعریف شده برای برنامه حذف خواهند شد.

منتظر نگارش جدید باشید.

درباره ی مديريت

همچنین ببینید

فرایند تطبیق سوابق تحصیلی به نظام آموزشی جدید

برای تطبیق سوابق تحصیلی از نظام های آموزشی قبلی به نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ باید ...

۵ دیدگاه

  1. با سلام نسخه ۱۲٫۳ اجازه ی اصلاح نمرات ترم تابستانه ۹۴-۱۳۹۳ رو نمی ده. دفتر امتحانات من ایراد داره باید اصلاحش کنم …امیدوارم این مشکل در نگارش جدید برای ورود نمرات دوره های قبل حل بشه… امیدی هست؟

    • با سلام خدمت شما همکار محترم.
      ترم تابستان ۹۴-۱۳۹۳ هنوز شروع نشده و فعلا مجاز به باز کردن این دوره نیستید.
      اگر منظورشما دوره تابستان ۹۲-۹۳ هست و این دوره در سیستم بسته نشده! می توانید در قسمت ورود نمرات اصلاحات لازم را انجام دهید به شرطی که دروس مورد نظر نهایی نباشند! و اگر سال و دوره بسته شده باشد! باید ازطریق گزینه اصلاح سوابق و درخواست مجوز از طرف مدرسه و ارسال رمز مجوز از طریق سیستم منطقه نسبت به اصلاح سوابق مورد نظر اقدام نمایید.
      مو

      • با سلام ببخشید سال تحصیلی۹۳-۱۳۹۲ منظورم بود…

        • خواهش می کنم
          با نگارش ۱۲٫۳ اگر سال ۹۳-۹۴ را شروع نکرده باشید! با بستن دوره ضمن سال ۹۲-۹۳ می توانید نمرات دوره تابستان ۹۲-۹۳ را اصلاح نمایید.ولی اگر سال ۹۳-۹۴ باز شده باشد راه حل بستن دوره تابستان ۹۲-۹۳ و اصلاح سوابق توسط رمز سیستم متمرکز منطقه است. شاید با نگارش جدید که به همین زودی ارائه خواهد شد بشه مانند قبل نمرات دوره سال قبل را اصلاح کرد.
          موفق و موید باشید

      • اینارو می دونم قبل از نگارش ۱۲٫۳ این مشکل وجود نداشت و من اصلاح این موارد رو به تاخیر انداخته بودم که در اسرع وقط انجام بدم با بروز شدن نگارش این اجاز از من سلب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *