خانه / آيين نامه , دستورالعمل و اطلاعيه / نگارش ۶٫۸ برنامه راهنمایی (دوره اول متوسطه) ۲۳/ ۰۸ / ۱۳۹۳

نگارش ۶٫۸ برنامه راهنمایی (دوره اول متوسطه) ۲۳/ ۰۸ / ۱۳۹۳

نگارش ۶٫۸ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه) با اصلاحات زیر آماده دریافت می باشد:

در این نگارش اصلاحاتی بصورت زیر در سیستم صورت گرفته است :

الف – دروس مربوط به پایه هشتم در سیستم گنجانده شده است و با بروز آوری پایگاه قابل مشاهده خواهد بود . لطفا بلافاصله پس از ورود به سیستم این بروزآوری را انجام دهید و بعد اقدام به تکمیل عملیات سازماندهی مدرسه برای پایه هشتم در سال ۹۳ و سپس ثبت نام در این پایه نمایید .

ب – از آنجایی که برخی مدارس مطرح کرده اند که آمار ثبت نام سناد که از طریق پایگاه متمرکز دانش آموزی دریافت میشود و در نگارش قبلی به سیستم اضافه شده است با آمار واقعِی ثبت نام در پایگاه سناد همخوانی ندارد و برخی از ثبت نام شده ها در پایگاه دانش آموزِی وجود ندارند لذا در این نگارش مجددا دریافت مشخصات ثبت نام شدگان از پایگاه سناد بصورت مستقیم یعنی از طریق فایل تهیه شده از پایگاه سناد (یعنی همان روش سال های گذشته) در سیستم قرار داده شده است

ج – در بخش تبدیل اطلاعات سیستم راهنمایی تحت داس به ویندوز عملیات جدیدی بصورت یک کلید جدید قرار داده شده است با عنوان “گرفتن اطلاعات و مشخصات آموزشگاه ها از پایگاه متمرکز واحد سازمانی” . وظیفه این بخش همان طور که از نام آن پیدا است گرفتن مشخصات یک آموزشگاه ویا کل مدارس مربوط به یک منطقه از پایگاه صدور کد واحد سازمانی و اضافه کردن آن به سیستم است . این کار هم در سیستم مدرسه ای و هم در سیستم منطقه ای قابل اجرا خواهد بود و طبیعتا این کار از طریق اینترنت انجام می پذیرد و لذا سیستم مدرسه و یا منطقه باید به اینترنت متصل باشند . بنابر این اگر از این به بعد مدرسه و یا منطقه ای مواجه شد با این که کد یک یا چند مدرسه در سیستم او وجود ندارد میتواند با استفاده از این بخش کد و مشخصات آن مدرسه را از پایگاه دریافت و به سیستم خود اضافه نماید .

د – در ورود به سیستم متمرکز منطقه ای هنوز در نگارش قبل اشکالی وجود داشت که در نگارش جاری برطرف گردیده است .

نکته  : بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

 

دانلود نگارش جدید برنامه راهنمایی  لینک ۱

دانلود نگارش جدید برنامه راهنمایی  لینک ۲

درباره ی مديريت

همچنین ببینید

فرایند تطبیق سوابق تحصیلی به نظام آموزشی جدید

برای تطبیق سوابق تحصیلی از نظام های آموزشی قبلی به نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ باید ...

۴ دیدگاه

  1. هنوز دروس مربوط به پایه هشتم در نگارش جدید سیستم مدارس راهنمایی تغییری نیافته و مشکل چاپ لیست کلاس به قوت خود باقی است!!!

    • با سلام
      ممنون از اطلاع رسانیتون.روی یکی از برنامه های مدارس امتحان کردم و همین مشکل وجود داشت. در اسرع وقت مشکل به دوستان ارجاع داده خواهد شد.

  2. میشه یه راهنمایی کنید.
    من نمرات یکی از درس های رو وارد نکردم و الان ارور میزنه که سال بسته شده…باید چیکار کنم؟
    ممنون.

    • با سلام
      برای ورود نمرات باید از منوی سوابق تحصیلی گزینه اصلاح سوابق را کلیک کرده و با رمزی که از طرف مسئول سیستم منطقه دریافت کردید نسبت به ورود نمرات و اصلاح سوابق اقدام نمایید.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *