خانه / برنامه هاي کاربردي / فیلم آموزشی مقایسه و انتقال سوابق دانش آموزان دارای دو کد

فیلم آموزشی مقایسه و انتقال سوابق دانش آموزان دارای دو کد

برای مقایسه و انتقال سوابق دانش آموزان دارای دو کد در برنامه دانا متوسطه فیلم آموزشی تهیه شده که توسط ابزارک رهنمود ( نگارش ۳ ) منوی تنظیمات با دانلود بسته شماره ۳ می توانید آن را تهیه نمایید.

حجم فایل : ۵۰۰ کیلو بایت



درباره ی مديريت

همچنین ببینید

ابزارک ویندوز ( نگارش ۸ )

ابزارک ویندوز رهنمود ( نگارش ۸ )  جهت استفاده کاربران عزیز آماده گردید: تغییراتی که ...

۴ دیدگاه

  1. با سلام
    گاهی دانش آموزی در سیستم دانا ۲ کده می شود اما به دلیل اینکه در پروفایل یک از کدهای دانش آموز شماره ملی ثبت نشده و یا به اشتباه صفر یا هر شماره دیگری درج شده سیستم از شناسایی دانش آموز به عنوان ۲ کده ناتوان می باشد.
    در چنین مواردی راهکار چیست؟
    آیا حتما بایستی کدملی در پروفایل دانش آموز اصلاح شده و بعد از تایید منطقه مقایسه و انتقال دانش آموز ۲ کده به یکی از کدها صورت پذیرد؟

    • با سلام
      به نکته ی خوبی اشاره فرمودید .
      این روش برای کوتاه کردن فرایند اصلاح سوابق دانش آموزان می باشد. پس اصلاح کد ملی و انتقال سوابق دانش آموز دو کده بهتر , دقیق تر و سریعتر است از اصلاح سوابق با ساخت سند و دریافت رمز از منطقه.
      موفق وموید باشید.

  2. با سام و احترم
    ضمن تبریک دو مناسبت میلاد حضرت امیر (ع) و هفته معلم
    از پاسخگویی شما نهایت تشکر را دارم اما همانطور که مستحضر هستید درج کدملی برای دانش آموز و یا اصلاح آن خود نیاز به پروسه زمانی اداری جهت دریافت رمز اصلاحیه و تایید از منطقه می باشد که می تواند بسیار زمان بر باشد.
    آیا با دریافت خروجی از سناد برای کدی که شماره دانش آموزی مدنظر ما در آن وجود دارد می توان بدون دریافت رمز اصلاحیه و تایید منطقه و پروسه زمانی طولانی آن اقدام نمود.
    البته سوال دیگری نیز در ذهن داشتم که اگر بتوانید پاسخی برای آن ارائه فرمایید ممنون می شوم
    برخی کدهای دانش آموزی با اعدادی از جمله ۴ یا ۵ و نیز ۷ شروع میشوند اگر ممکن است در خصوص رقم مربوط به برخی حروف الفبایی مبهم مانند حرف “دال” و یا حرف الفبایی مربوط به رقم هایی مانند ۵ را جهت شناسنامه هایی تعویضی که به سریال سابق آنها دسترسی وجود ندارد توضیحاتی ارائه فرمایید.
    با سپاس از تمامی زحمات شما همکاران گرامی و عرض پوزش بابت طولانی شدن متن

    • با سلام و عرض تبریک خدمت شما و کلیه همکاران
      خواهش می کنم.
      خوب اگر دانش آموز فعال و ثبت نامی امسال باشد می توان با گرفتن خروجی از سناد کد ملی را اصلاح نمود اما اگر دانش آموز قدیمی باشد باید با دریافت رمز مشخصات اصلاح گردد.

      در خصوص اعداد اول کد دانش آموزی به این ترتیب قرارداد شده: به جای حرف سری شناسنامه, عدد جایگاه آن در حروف الفبا قرار می گیرد. الف = ۱ , ب = ۲ … ی = ۳۲ و درصورتیکه شناسنامه المثنی باشدبه جای سری شناسنامه ۴۲ , اتباع افاغنه ۵۰ , اتباع عراقی ۵۱ , اتباع خارجی ۵۵ , دیپلم دوم ۶۰ و دیپلم سوم ۶۱
      موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *